Ahoj má nová rodino.

07.04.2022 08:50

Ahoj má nová rodino.


 

Již se pomalu blíží můj odchod k Vám domů. Tak bych Vám rád řekl/řekla na co jsem zvyklí, co mám rád, ráda a jak se o mě máte strat.

Vím že někteří z Vás jsou již ostřílení pejskaři, ale máme tady i pár nováčků.

Začneme asi tím co je pro mě zatím nejdůležitější a to je dobré jídlo a pelíšek.

Jím ještě minimálně 3-4 x denně.

 

Snídám- Tvaroh, jogurt, slazený medem a zahuštěný buď ovesnými vločkami nebo jáhlovou, kukuřičnou, rýžovou kaší.

Svačina- granulky

Oběd- Vařené maso zelenina ( hovězí nebo kuřecí NE vepřové a zelenina co dům dá)

Svačina -granulky

Večeře- hovězí maso zatím buď namleté nebo na malé kousky nakrájené, hovězí srdíčko. Příloha rýže.

Na noc dostávám granulky abych neplakal že mám v noci hlad.

Chápu že někteří z Vás by raději krmili jen granulemi, ale má lidská maminka říká,, přeci nebudu jíst celý život sušenky´´

Spaní

Jsem ještě malé mimčo a tak spím poměrnou část dne, pokud budu doma myslete prosím na to že více méně kdykoliv se vzbudím musím čůrat a někdy i udělat hromádku… Z domova jsem zvyklý/zvyklá že mám otevřený kotec a můžu si dojít kdykoliv potřebuju. Nejsem prasátko a tam kde spím chci mít uklizeno.

Pokud budu mít svůj vlastní domeček- kotec. Měl by být řádně zateplený v případě že nastydnu můžu mít do budoucího života problémy s klouby a takový zánět močového měchýře není taky moc dobrá záležitost. Dbejte prosím také na to že jsem hravý a cokoliv nebude v mém domečku na pevno to si někam odnesu… deky, polštářky… nejlepší je starý koberec a pořádně ho upevněte.


 

Má výchova.

Tohle není zrovna mé oblíbené téma, ale prý musím mít své hranice.

Je vědecky dokázáno že má rasa za piškot umí chodit po uších… hihih malý vtip.

Ale něco na tom pravdy je pokud mě budete učit čemukoli myslete na to že si zasloužím odměnu napoprvé třeba piškot, granulku. Pak postačí Vaše pohlazení, pomazlení a slova chvály.

Mějte semnou trpělivost já se dokážu naučit porozumět až 250 slovům a gestům. Berte v potaz že vy z mé řeči neumíte ani slovo.

Pokud něco nepochopím hned nekřičte nebijte mě ukažte mi znova. A já to určitě zmáknu. No a pokud to nepůjde ani mě ani Vám zavolejte mojí lidské mamce ona Vám poradí ráda přijede a ukáže Vám co semnou. Také je Vám k dispozici co se týká výchovy a vedení k výstavním úspěchům a složení zkoušek. Já jsem totiž po svých rodičích genetický šampión.

Závěrem bych Vám rád řekl/řekla že se na Vás moc těším a i když budu třeba prvních pár dní plakat pochovejte mě pomazlete a utište jsem živé stvoření nejsem hračka ani módní doplněk. Mám své city a k těm patří i stesk po mamince a sourozencích, nebojte nebude to dlouho trvat a má jediná láska a rodina budete vy.

Váš nový člen rodiny .

 

—————

Zpět


Dopis mé budoucí rodině.

07.04.2022 08:50

Ahoj má nová rodino.

Ahoj má nová rodino.   Již se pomalu blíží můj odchod k Vám domů. Tak bych Vám rád řekl/řekla na co jsem zvyklí, co mám rád, ráda a jak se o mě máte strat. Vím že někteří z Vás jsou již ostřílení pejskaři, ale máme tady i pár nováčků. Začneme asi tím co je pro mě zatím...

—————